روش استفاده از چسب دندان مصنوعی

به ملایمت و با اهرم کردن دندان مصنوعی ، ابتدا آنرا از قسمت عقب دهان از روی لثه بردارید و با استفاده از یک مسواک نرم مانند مسواک مخصوص دندان مصنوعی اورال بی ان را تمیز کنید. باقیمانده چسب به راحتی با مسواک زدن ملایم برطرف می شود.

صبور باشید!

کمی زمان لازم است که به چسب دندان مصنوعی عادت کنید ولی عملکرد بهینه دندان مصنوعی و راحتی استفاده از آن ارزش صبر شما را خواهد داشت.

سعی کنید!

هر روز صبح دندان مصنوعی خود را تمیز کرده و با استفاده از فیکسودنت آن را بر روی لثه هایتان ثابت کنید. این کار هر روز آسانتر از دیروز خواهد بود وکم کم به آن عادت می کنید.

نحوه استفاده از فیکسودنت در 3 گام ساده

1- تمیز کنید
با دقت دندان مصنوعی و لثه هایتان را قبل از استفاده از چسب فیکسودنت تمیز کنید. دندان مصنوعی را با استفاده از یک دستمال کاغذی به خوبی خشک کنید.

2- از چسب دندان مصنوعی فیکسودنت استفاده کنید
نوار های کوتاهی از فیکسودنت را با فشار دادن انتهای تیوپ روی دندان مصنوعی قرار دهید. نیازی نیست چسب را به مقدار زیاد استفاده کنید، همچنین از قرار دادن چسب در لبه های دندان مصنوعی خودداری کنید. مقدار زیاد چسب موجب تثبیت بیشتر نمی شود.

3- دندان مصنوعی را در دهان قرار دهید
دندان مصنوعی را در محل خود قرار داده، وآنرا محکم فشار دهید و تا 5 دقیقه از خوردن و آشامیدن امتناع کنید. اضافه چسب با مسواک زدن برطرف خواهد شد. برای جلوگیری از خشک شدن چسب، درب و دهانه تیوپ را بسته نگه دارید. تیوب فیکسودنت را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید. در صورت حساسیت به هر یک از مواد تشکیل دهنده، ازادامۀ مصرف خودداری نمایید. در صورت بروز هر گونه عوارض جانبی، استفاده از محصول را متوقف نموده و به دندانپزشک مراجعه نمایید.